Friday, June 19, 2009

Alhamdulillah... Syukur Ya Allah...


Pertama sekali syukur ke hadrat Ilahi, Tuhan Yang Maha Esa, Tuhan Yang Satu, Yang Maha Berkuasa, Allah SWT... Bersyukur sgt2 kerana dengan izinNYA aku dpt melanjutkan pelajaran ke Universiti Malaya.. (UM) Satu Universiti yang Gah sekali namanya.. aku bersyukur sgt2 Ya Allah.. Disetiap kejadian pasti ada hikmahnya.. dan ini salah satu contoh.. Amin..
aku tak pernah terduga akan diterima masuk ke UM, dgr kata2 org dulu UM ni payah nk trima org lah apa lah.. tp aku apply juga.. kalau kite x apply, xtaw pun kite punya peluang mcm mana kn?? atleast u try.. Alhamdulillah.. dpt.. sejak jam 11.30 pg td bertalu-talu panggilan phone ucapan tahniah.. Alhamdulillah.. mak cik2, berpesan suruh blaja baik2.. bukan senang nk msuk.. alhamdulillah.. moga ini akan menjadi perangsang kepada adik2 aku tok mengejar cita2.. yang penting usaha... DUIT..
lastly.. syukur Ya Allah.. Aku dapat melanjutkan pelajaran ke UM, dalam Sarjana Muda Pengurusan Hartanah..

Imah juga dpt di UM, wani dpt di UKM, idah dpt UPM, husna dpt di USM, ana dpt di UMP... sekian..

wassalam..

1 comment:

ERICious said...

Hey, eRic here!!
Great man, I also got UM.
Then we gonna meet again...haha!!
See you...