Friday, January 15, 2010

Am I A Shopaholics??????





Saya rasa adalah satu kemungkinan yang pasti adalah saya memang seorang kaki soping petanda itu telah saya lihat dalam diri saya,.. waaaaa... tapi tak mengapa, apa yang saya shopping still under budjet?? hurmmm... under ke above??? tetapi ingatan pada kawan yang membaca ni, berbelanja ikot kemampuan bukan nafsu,.. susah anda nanti...


hahahaha... nevermind, kite lupa kan sebentar,.. tapi apa yang saya nak bagitau kat sini,,, salah satu ciri yang menunjukkan yang saya ni shopaholics adalah dengan melihat senarai bloglist saya dibawah.. ianya adalah amat memudahkan saya untuk me "review" kembali kepada blog-blog yang pernah saya membeli,.. hurm.. apa yang wat saya mudah shopping mungkin kerana saya ada CIMB cliks, so kalau shopping pun dah 'cliks' maka nya dengan mudahlah saya jua meng'clik' CIMB saya.. hurmm..


ini adalah saya ketika sembunyi-sembunyi dapat shopping... :)


ini pula saya sangat happy, dah dapat apa yang nak,.. agagagagaga

walaupun saya agak sibuk sejak kebelakangan ini dengan tugasan di kolej dan fakulti, yang kadang kala membuat saya sangat stress, theraphy yang sesuai buat saya adalah dengan bershopping.. saya pun tak tahu lah kenapa,.. hurm.. so,. xpa,.. mari hilangkan stress anda dengan meng'cliks' butang-butang online shop yang telah saya sediakan bagi memudahkan diri saya juge mengesyorkan kepada pembaca blog saya tentang fesyen-fesyen terkini yang boleh diguna pakai untuk yang bertudung ataupun tidak, kita semua boleh berfesyen asalkan kite tetapi menutup aurat.. orait??? lets go!!


wahhh... melompat kegembiraan!!! hahahhaha




1 comment:

Ierwan Ismail said...

dan bakal suamimu akan bertambah pening...hahaha!!!