Thursday, December 31, 2009

hannah talent agency??? apa benda tuh????



ha! mari-mari letakkan biji mata anda di skrin,. Hannat Talent Agency adalah satu company yang ditubuhkan sebagai 'online modelling hub'. sekarang nih yang menarik sangat, label ni
TENGAH CARI MODEL BERTUDUNG!! serius!! kenapa x percaya aa??? percaya lah,. saya pun baru tahu,..

>>>>>> hanya di Hannah Talent *klik3*


model-model yang label ni cari bukanlah setinggi, selawa Miss World, Miss universe @ sebagainya, hanya yang sedang-sedang sahaja,. kalaulah dieorang wat contest nk cari yang macam Miss World, bukan takat ni je, belum antar borang agi saya dah kalah,. hahaha.. okay3 sambung,. company ini membantu mengetengahkan model-model @ wanita diluar sana yang berminat menjadi model muslimah!! yes!! anda semua yang bertudung mempunyai peluang tersebut!! ambil lah peluang dan sertai contest ini!!

>>>>>> Hanya di Hannah Talent *klik3*


company ini adalah ibarat jambatan pulau pinang yang menyambungkan penang darat n pulau pinang, hanya menghubungkan anda tapi destinasi hendak dituju bukan lah atas agency ini. maksud saya agency ini hanya mewujudkan peluang yang cerah di dalam industri seni, tapi tak menjaminkan anda PASTI dapat kerja,. bukan3,.. seperti jambatan pulau pinang tadi, memang semua naik jambatan tu, tapi tak semua tiba ke destinasi yang depa nak.. hah,. lebih kurang begitulah,..

>>>>>> Hanya di Hannah Talent *klik3*


ni serba sedikit tetang agency ni lah, agency ni ditubuhkan pada tahun 2008, so xla baru sgt,. yang membanggakan company ni 100% company malaysia dan projek2 yang dijalankan mmg ada ummmph! okay? so jgn la percaya,. ini xda mcm company laen yang mengambil kesempatan punya,.. cuma diingatkan anda tidak dijamin mendapat job, cume Hannat Talent Agency ini mengetengahkan, menggilap bakat anda yang sedia ada untuk pasaran di luar sana..

>>>>>>> hanya di Hannah Talent *klik3*


Cara Untuk Merealisasikan Impian Anda :

  1. kena daftar lah dulu,.. hu3. >>> http://hannahtalent.blogspot.com semua online taw...
  2. kena antor gambor taw, yerlah takmau lah daftar-daftar takda muka, skali datang photoshoot muka cartoon ujang yang ada selipar tuh hah? kan parah??? kat mana nk antar gambar?? xperlu pos laju, pos lambat sekarang semua online! >>> hannah.talent@gmail.com
  3. pahtu kena join photoshoot yang dieorg anjurkan! weyhh!! xmau join ka kalau ada make up free, baju sponsor plus ITS FREEE??!!!! gambar ini adalah sebagai profile portfolio anda. kira cam resume anda nk minta kerja,. cume resume ada butiran diri and gambar sekeping, ini lain profile portfolio ini adalah resume berbentuk gambar anda yang lagi menarik, tertarik!..
  4. sila layari hannahtalent.blogspot.com gerenti berbaloi!!
saya kena letak gambar kat cini lah,.. jap2,.. nak pilih,...



ok3! ni lah gambar yang saya pilih!! final!! kenapa saya pilih gambar?? kerana gmbar ni saya suke..

>>>>>>>> Hanya di Hannah Talent *klik3*

btw,.. saya mengetahui contest ini dari HANNAH TALENT!!
jum join RAMAI-RAMAI!!! xsalah anda mencube nasib ya x?????? jum lah!!!!!
mana taw?? anda adalah salah seorang model yang mereka carikkk!!!!


Lastly hanya di????

pandai punnnn... hu3...


>>>>>> Hannah Talent *klik3*


*terima kasih kerana membaca!!! muahx!!!

1 comment:

Hannah Talent said...

hye iqa...nice pose..
good luck..