Saturday, September 12, 2009

alhamdulillah,..



alhamdulillah ku dipertemukan dengan dia,. perkenalan kami yang singkat membawa kami ke peringkat yang seterusnya,. bulan hadapan, tanggal 20 syawal 1430 bersamaan 10 oct 2009 aku akan menjadi tunangan org,.. ramai org bertnya n musykil knp aku begitu menerima dirinya, aku menerima dirinya kerana agama, aku mmg amat yakin bahawa dia bole jadi seorang suami serta ayah yang baik. aku juga yakin die sememangya bole membimbing aku menjadi seorang muslimah yang lebih baek,. ak mmg ingin menjadi muslimah yang lbh baek, cume sukar nk istiqamah,. kehadiran dirinya dalam hidup ak mmg tlh membawa byk perubahan, tp yang paling utama perubahan yang dia telah bawakan kedalam hidup keluargaku,. perubahan yang sudah tentunya kepada sesuatu yang lebih baek, walaupun pada ketika ini kami belum ag bertunang @ mempunyai sebarang ikatan rasmi,. keikhlasan beliau dalam melayan kerenah ibu bapaku, adik beradikku, kaum keluargaku, menerima baek buruk keluargaku, menerima keluargaku seperti keluarganya, dan yang paling penting membimbing keluargaku kearah yang lebih baek tak mampu ku berkatakan tidak tatkala dilamar. keberanian beliau dalam membimbing keluargaku ke arah yang lebih baek telah manambat hatiku,. ternyata sebab utama aku menerimanya adalha kerana Allah dan kerana perubahan yang telah dia bawakan. Dia lah Ierwan Bin Ismail, bakal menjadi bakal tunangku bulan hadapan seterusnya bakal suamiku (InsyaAllah x mau bertunang lame2, depends pada keputusan nati)..Ya Allah berkatilah hubungan aku dengannya, permudahkanlah segala urusan kami,. amin...

kini ak dalam fasa menguruskan persiapan pertunangan,. baju dan semuanya,.. disini ku sertakan pilihan baju pertunangan yang menarik minatku,.. hmmm disini sahaja postku,..
hmmm.. okay3, kite x mau korang sume pikir kite ni pikir keje nk kawin je, x mau blaja... sorry, no,no,no.. kte nk blaja taw,. InsyaAllah x menganggu,. doakan kebahagiaan kami..

No comments: